- Hogyan lehet online csokit kóstolni?
Nagyon egyszerűen. Igazából minden nagyjából ugyanúgy zajlik, mintha egy személyes workshopon lennénk, kivéve, hogy nem egy teremben, hanem mindenki a saját otthonából virtuálisan jelentkezik be egy Zoom megbeszélésre. A csokoládékat mindenki a kóstoló előtti napokban kézhez kapja, és a kóstoló során én pedig végigvezetlek benneteket az egyes tételeken. Ugyanolyan interaktív az egész, mintha élőben találkoznánk.
2. Hogyan tudok jelentkezni csokikóstolóra?
Ha vannak publikusan meghirdetett kóstolók, azokra közvetlenül a weboldalon keresztül vagy emailben is tudsz jelentkezni.
Ha épp nincs publikusan meghirdetett kóstoló, szervezhetsz privát eseményt is. Írj nekem egy emailt, hogy nagyjából mikor, hány főre szeretnél csokikóstolót szervezni. Minimum 4 fő részvételével már lehetséges a privát foglalás. Ezek után kapsz tőlem egy írásos ajánlatot.
FONTOS: a foglalásod csak akkor érvényes, ha a megadott határidőig beérkezik a számlámra tőled a rendelés összege, és megkapod tőlem az email visszaigazolást a foglalásodról.
3. Mennyi csokoládét kapok a kóstoláshoz?
A ChocoCard által készített válogatásban összesen 2×6 darab, egyenként csomagolt 5g-os csokoládé található. Ez 60g csokoládé, minden ízből 10g. Még ha elsőre kevésnek is tűnhet, hidd el, a kóstoláshoz nem lesz szükséged többre. Sőt, még maradni is fog valószínűleg belőle, amit majd később újra megkóstolhatsz.
Privát kóstoló foglalása esetén lehetőség van egyénileg összeállítani a csokis csomagot. Írj emailt a részletekért!
4. Mi van akkor, ha én több csokoládét szeretnék kapni a kóstoláshoz?
Természetesen erre is van lehetőség. Ebben az esetben írj nekem egy emailt, és egyeztetünk, hogy pontosan mit is szeretnél.
5. Ételintoleranciám/ételallergiám van, vagy speciális étrendet követek. Melyik kóstolóra tudok jelentkezni?
Kérlek, hogy minden ilyen esetben előre egyeztessünk, hogy pontosan milyen ételeket, hozzávalókat kell kerülnöd, és mennyire súlyos az állapotod. Igyekszem minden információt megadni ahhoz, hogy biztonságosan tudj választani. A kóstolók leírásánál láthatod az egyes csokoládé válogatások összetevőinek listáját, az allergéneket kiemelve. Feltüntetem azokat az allergéneket is, amelyek nyomokban előfordulhatnak az előállítás helye és módja miatt. Kérlek, hogy körültekintően olvasd el ezeket, és jelezd nekem, ha bármi kérdésed van vagy bizonytalan vagy.
6. Hogyan kapom meg a kóstolóhoz járó bónuszokat?
A kóstolóhoz a csokoládé válogatás mellett jár többféle extra is. A letölthető és kinyomtatható kóstolási segédleteket PNG vagy PDF formátumban fogom neked email-ben elküldeni a foglalásodat visszaigazoló emailben. Ugyanitt küldöm majd az egyszeri, 10%-os kedvezményre jogosító kuponkódodat is. A zárt FB csoporthoz pedig a kóstoló után kiküldött elégedettségmérő emailemben találod majd a jelentkezési linket. Ez azért fontos, hogy tényleg csak azok lehessenek bent a csoportban, akik részt vettek legalább egy kóstolón.
7. Mire van szükségem a kóstolón való részvételhez?
A kóstoló a Zoom alkalmazáson keresztül zajlik, amelyhez a csatlakozási linket a visszaigazoló emailben fogod találni. Amire mindenképp szükséged lesz:
- stabil internetkapcsolat
- Zoom alkalmazás (mobiltelefonon vagy számítógépen)
- webkamera és mikrofon (ha teheted, kérlek használj fülhallgatót a visszhangzás elkerülésére)
- csendes, nyugodt hely, ahol majd kóstolni fogsz
- toll és papír (opcionális)
- kóstolási segédanyagok (nyomtatva vagy digitálisan)
- nem túl hideg víz (lehet szénsavas is)
- 1-2 kocka a kedvenc bolti, sima 70%-os étcsokoládédból (pl. ALDI/LIDL saját márkás, Lindt, Roschen, Belgian, stb.)
- a csokis kóstolószett
8. Mit tegyek, ha a kóstoló napjáig nem érkezik meg hozzám a csokoládés kóstolószett?
Először is nagyon sajnálom, és elnézésedet kérem az okozott kellemetlenségért. Bármelyik soron következő időpontra átkérheted a foglalásodat. Mindenképp jelezd nekem a kóstoló előtt, ha felmerül ez a probléma.
Nem találtál választ a kérdésedre? Írj nekem üzenetet, és legkésőbb 24 órán belül válaszolok neked.